CEA MAI FLEXIBILĂ OFERTĂ DE GĂZDUIRE WEB

Datorită eforturilor constante ale echipei iHost de îmbunătățire a serviciilor oferite, în acest moment vă putem garanta o prezență online de minim 99.99% pentru serviciile de Găzduire Web. De asemenea cu iHost migrarea la servicii şi oferte mai performante este simplă şi rapidă.

Performanţă şi disponibilitate maximă indiferent de alegere

Acum poţi alege mai simplu orice ofertă de găzduire fără niciun risc.

Gratuit

$0

PE VIAŢĂ
  • Uz personal
  • 500MB Spaţiu SSD
  • Trafic Nelimitat
  • Acces SMTP/POP3/IMAP şi FTP
  • Suport Comunitar, Forum şi KB

Simplu

$90

PE AN
  • 1000MB Spaţiu SSD
  • Trafic Nelimitat
  • Nume .COM .NET. ORG Gratuit!
  • Acces SMTP/POP3/IMAP şi FTP
  • Filtre SPAM şi VIRUS
  • Suport Tehnic 24/7/365
  • Enterprise Backup

Profesional

$250

PE AN
  • 10000MB Spaţiu SSD
  • Trafic Nelimitat
  • Nume .MD Gratuit!
  • Acces SMTP/POP3/IMAP şi FTP
  • Filtre SPAM şi VIRUS
  • Suport Tehnic 24/7/365
  • Migrare gratuită cu Rocket™
  • Enterprise Backup
PRIMEȘTE

50%

REDUCERE

MIGREAZĂ LA IHOST

la migrarea de la alt Operator de Găzduire

Găzduire Web la nivelul Enterprise

Utilizând cele mai performante sisteme de rețea și servere, deținem cea mai avansată și securizată platformă de Găzduire Web din Republica Moldova.

Găzduire Web
Găzduire Web
Infrastructură creată pentru Performanță și Flexibilitate

Serviciile iHost oferă cea mai înaltă flexibilitate şi scalabilitate folosind cele mai moderne tehnologii de găzduire şi gestionare a sistemelor informatice. Cu iHost e simplu să migrezi de la Găzduire Web la Infrastructură Privată în cîteve ore sau chiar minute, iar datorită sistemelor de Disaster Recovery serviciile pot fi migrate şi repornite chiar şi în alte locaţii geografice doar în cîteva minute. Flexibilitate şi Securitate în toate Centrele de Date iHost din Moldova cît şi de peste hotarele ei fie că este vorba de Găzduire Web, Servere Dedicate sau chiar Colocare Echipament.

Găzduire Web
Protecție și Analiză în Timp Real a traficului și activității WEB.

Thinkers who make change happen collaborative, developing nations, our grantees and partners implementation facilitate disrupt change movements honor new approaches NGO solution. Institutions lifting people up best practices; The Elders development relief volunteer minority.

DDoS Protection
Protecție DDoS

Toate serverele iHost sunt protejate contra atacurilor DDoS, afectând la minim funcționalitatea serviciilor.

Managed Firewall
EDGE Firewall

Prin utilizarea sistemelor de prevenire și analizare a atacurilor, traficul malefic este blocat la nivel de rețea fără să aducă daune clienților.

Active Monitoring
Monitorizarea Vulnerabilităților

Sistemele de auto vindecare analizează și izolează vulnerabilitățile și conținutul malefic pe toate serverele și în rețeaua iHost.

Găzduire Web
Primiți multe mesaje nesolicitate? iHost te ajută.

Obosiți de curățarea manuală a cutiei Poștale? Primiți de zece ori mai mult SPAM, decât mesaje legitime? Cu iHost cutia poștală devine imună la viruși, spam și alt conținut malefic, care poate afecta activitatea și securitatea datelor.

E-mail Certificate
Certificate S/MIME

Suport extins pentru Certificatele S/MIME și semnarea corespondenței electronice, oferă încă un nivel de securitate și încredere.

Advanced Redirection
Restricționare Avansată

Posibilitate extinsă de restricționare după Timp, IP adresă, Zonă geografică și tipul de conexiune către serverele de corespondență.

User Configurations
Configurări per Utilizator

Filtre și liste personalizare pentru fiecare cont, precum și crearea propriilor reguli de sortare și gestionare a corespondenței.

Găzduire Web
Suport Tehnic Excepțional. Mereu când ai nevoie de el.

24/7/365 Suport tehnic pentru fiecare client iHost. Centru NOC iHost şi specialiştii sunt mereu disponibili pentru orice problemă de orice ordin. iHost NOC utilizează sisteme de monitorizare şi prevenire a atacurilor, fluxurilor mari de trafic şi actualizărilor necesare.

Live Chat

Chat în limba română, rusă și engleză ca comunicarea cu clienţii să fie cât mai eficientă

Support Tickets

Sistem de Notificare prin Tichete cu priorități și istoric. Eficient pentru probleme grave

iHost Call Center

Disponibil între orele 10:00 și 18:00 de Luni până Vineri, în limba română, rusă și engleză.

KB & FAQ

Bază de date avansată cu răspunsuri la o parte din întrebări și probleme întâmpinate de clienți.

Găzduire Web
Disponibilitate garantată. Oricând.

Sistemele active ale infrastructurii sunt mereu testate şi ajustate la necesităţile clienţilor şi utilizatorilor ca experienţa cu iHost să fie mereu la nivelul de 99,99% garantat de către acordul SLA. Iar ca mereu să fim în pas cu tehnologia, iHost mereu investeşte în Centrele de Date, echipament şi circuitele de bandă necesare pentru a oferi cea mai înaltă calitate a serviciilor.

Server Uptime

Dacă ai întrebări, sau ai nevoie de o soluţie mai avansată, avem experți care te pot ajuta. Întreabă acum! Sau te sunăm noi când îţi este comod!